שר המורשת: "במזרח התיכון מי שמוריד ראש – נטרף"

    אייל ראובן No Comments on שר המורשת: "במזרח התיכון מי שמוריד ראש – נטרף"

    שר המורשת עמיחי אליהו מעוצמה יהודית לקאהן וחכם במהדורת הבוקר: "אני לא עולה להר הבית, בגלל פסיקתו של סבי הראשל"צ הגר"מ אליהו זצ"ל. אבל המשנה של סבא שלי היתה לחזק את הקשר בין תלמיד ורבו. הר הבית זה עניין הלכתי, ואם רבותיו של בן גביר פסקו לו – הוא יכול לעלות. בשנים הקרובות תראו מה שנעשה במשרד המורשת, אני דבק באמור מעט ועשה הרבה".

    צילום: משה ביטון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המורשת, עמיחי אליהו: אני מתרגש, לב מלכים ושרים ביד ה', זו ממשלה שהתפללנו אליה. ממשלה טובה, כל חברי הכנסת נכונים לעהודה קשה למען אזרחי ישראל". השר התייחס לעליית ראש סיעתו הבוקר להר הבית ואמר: "אני לא עולה להר הבית, בגלל פסיקתו של מו"ר סבא (הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, א"ר). יש חוסר בהירות בזה, כרגע אני לא עולה, יש הקלטות ממנו. המשנה של סבא הייתה לחזק את הקשר עם תלמיד ורבו, היה מפנה מרוקאים לפוסק שלהם. הר הבית זה עניין הלכתי, ואם רבותיו של בן גביר פסקו לו – הוא יכול לעלות".

    "במקום יאיר לפיד הייתי קובר את פני בקרקע, אחרי הטרור שהוא הביא לישראל, את הביזיון שלאומנים פלסטינים מושכים פאות לבחורי ישיבה. הגישה במזרח התיכון היא שאם אתה מוריד את הראש, אוכלים לך אותו. זו הגישה של חברי הכנסת של עוצמה יהודית, מי שעושה עושה פילפולים עם האצבע ופילסופים מערביים – לא מכבדים אותו כאן" אמר השר למורשת.

    "מה שפורסם שסמוטריץ' מוריד למרות שיש דעות על הבריאות והסביבה זה בגלל הלכידות החברתית שהוא פוגע בה". השר הוסיף לגבי תפקידו בממשלה הקרובה: "מה שמשרד המורשת יעשה הוא יתעסק במכנה המשותף לכולנו, יהודים חרדים, חילוניים שהיו איתנו שנרדפו. בשנים הקרובות תראו מה שנעשה במשרד המורשת, אני דבק באמור מעט ועשה הרבה".

    לראיון המלא:



    0 תגובות